شرکت مشاور تهویه هوای مطبوع

شرکت مشاور تهویه هوای مطبوع

شرکت مشاور تهویه هوای مطبوع : پر واضح است که نقش مشاوری صدیق و امین که با شناخت نیازهای مشتری بتواند بهترین راه حل را در اختیار بگذارد در این مرحله بیش از پیش خودنمایی میکند.
شرکت مشاور تهویه هوای مطبوع

شرکت مشاور تهویه هوای مطبوع

شرکت مشاور تهویه هوای مطبوع : پر واضح است که نقش مشاوری صدیق و امین که با شناخت نیازهای مشتری بتواند بهترین راه حل را در اختیار بگذارد در این مرحله بیش از پیش خودنمایی میکند.

امروزه با توجه به افزایش رقبا در هر کسب و کاری، مشاوره گرفتن از آنها کمی چالش برانگیز هست، متاسفانه برخی از مدیران فروش شرکتها، برای ترغیب نظر مشتری دست به هر ترفندی میزنند تا اعتماد مشتری را بدست بیاورند. حتی بدون در نظر گرفتن نیاز واقعی مشتری شروع به ارائه پیشنهاد مینمایند.

فرایند مشاوره صحیح

  • مشورت با مشتری
  • نیاز سنجی
  • ارائه راهکار
  • ارائه پیشنهاد نهایی
  • آنالیز قیمت و نحوه اجرا

مشورت با مشتری ( توسط مشاور متخصص )

مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع ( خدمات ، محصولات و یا شیوه نامه ) است، که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد.

مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن (مشاورهٔ روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است.

مشورت گرفتن در حوزه های فنی امر محاسبه، پیاده سازی و طراحی موضوع بسیار مهمی محسوب می شود و در ارائه خدمات بهینه نیز تاثیر به سزایی دارد. به ویژه در حیطه تهویه هوای مطبوع طراحی و محاسبه دقیق در روند نصب و راه اندازی این گونه سیستم ها و ارائه خدمات برتر به مشتری بسیار تعیین کننده است.

نیاز سنجی

نیازسنجی فرایندی است سامان‌مند برای مشخص کردن هدف‌ها، شناسایی شکاف میان وضع موجود و هدف‌ها، و سرانجام تعیین اولویت‌ها برای عمل و پیاده‌سازی راه‌حل‌هاست.

همچنین آن را فرایند گردآوری و واکاوی اطلاعاتی تعریف کرده‌اند که به شناسایی نیازهای افراد، گروه‌ها، نهادها، شرکت ها و جامعه محلی منتهی می‌شود. به سخن ساده‌تر، نیازسنجی فرایند شناسایی نیازهای مهم و فراهم‌آوری راه‌های رفع آن نیازهاست.

مراحل نیاز سنجی

در ابتدای طرح، باید مطالعات جامعی بر روی مبحث سیستم های تهویه مطبوع و برودت، اجزا، استانداردها و فناوری های روز دنیا صورت پذیرد تا دامنه موضوع و ابعاد به خوبی روشن گردد.
جمع آوری اطلاعات شرکت های موجود : در این مرحله باید سعی گردد اطلاعات شرکت ها و محصولات موجود و در دسترس تاحد امکان از طریق اینترنت ، مجلات ، تبلیغات و سایر اطلاعات موجود جمع آوری گردد.

تهیه RFP : در ادامه بر اساس نیازمندیهای مدیریت  و سایر کاربران سیستم و نیز اطلاعات استخراج شده از مرحله بررسی تئوری سیستم ، یکRFP  تهیه گردد و به درخواست کننده ارسال گردد .

ارسال اطلاعات محصولات : بر اساس اطلاعات فنی و اقتصادی دریافت شده از درخواست کننده و مطالعه دقیق مستندات مذکور، نکات ابهام آن ها نیز از طریق ارتباط مداوم با شرکت ها برطرف گردد.

تست عملی سیستم ها  در مکان های واقعی با نظارت کاربران نهایی : به این دلیل که کاربر نهایی سیستم باید در مرحله انتخاب ، توانمندی سیستم ها را از نزدیک لمس نماید ، مارک های مختلفی از سیستم  ها با ویژگی های گوناگون در محل های مختلف مورد نظر در شرایط شبیه سازی شده واقعی و با حضور کارشناسان و کاربران نهایی مورد تست و بررسی قرار گیرد .

ارائه راهکار

همۀ ما در زندگی روزمرۀ شخصی و کاری خودمان با نیازها و چالش‌های متنوع و متعددی روبه‌رو هستیم. نیازها و چالش‌هایی که لزوما ابزارهای قبلی موجود پاسخگوی آن‌ها نیست.

یا شاید هم پاسخگو هست، اما به خاطر پیچیدگی زیاد قابل استفاده نیست؛ و یا این که استفاده از آن ابزار هزینۀ زیادی برای ما به بار می‌آورد.

از طرف دیگر، در عرصۀ فناوری اطلاعات با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، فرصت‌های بسیاری پنهان است. فرصت‌هایی که بسیاری از ما حتی از وجودشان بی‌خبریم، چه برسد دسترسی به آن‌ها و کمک گرفتن از این تکنولوژی‌های جدید برای حل چالش‌ها و نیازهایمان.

شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما ، با شناخت و تحلیل دقیق نیازها و چالش‌های مشتری و همچنین مطالعه و توسعۀ ساختارهای متنوع راهکاری اختصاصی و با کیفیت، مطابق نیازها و خواسته های مشتری ارائه می‌دهد.

مشاوره و انتخاب تکنولوژی یا ابزار مناسب، مرحله کلیدی طراحی راهکار است که ما آن را در ( اتاق فکر ایده پردازی )  در حضور متخصصان تمامی گروه‌های تخصصی، به همراه مدیران پروژه و همچنین نمایندۀ مشتری صورت می‌دهیم. همچنین در طراحی و اجرای آن راهکار نیز شما را همراهی می‌کند؛ تا بتوان به بهترین نحو ممکن چالش را از میان برداشت.

ارائه پیشنهاد + آنالیز قیمت + نحوه اجرا

آخرین مرحله ارائه پیشنهاد نهایی میباشد که در آن آنالیز قیمت متناسب با نیاز سنجی دقیق و نحوه اجرا بدقت در آن لحاظ میگردد ، شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما برای داشتن دقت عمل بالا و سرعت بخشیدن در امر آنالیز قیمت و پیشنهاد قیمت، از نرم افزارهای قدرتمند استفاده میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *