درباره شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما

درباره شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما : شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما به منظور تولید با کیفیت مناسب علاوه بر بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تولیدی با شیوه ای کاملاً مدرن اقدام به کنترل کیفیت قطعات تولید شده و یا در حین تولید می نماید.

در نظام تفکر تولید ناب ، ارتقای سطح کیفی محصول و خدمت ، مشارکت دادن مشتری در فرآیند تولید و عرضه و رعایت همه جانبه مدیریت کیفیت فراگیر باعث ار بین رفتن بیهوده سرمایه ، هزینه ، نیروی انسانی و … می باشد.

تضمین کیفیت:

دنیای کنونی از دیدگاه اقتصادی – اجتماعی – صنعتی ، مجموعه ای چند وجهی ، سریع  و به شدت رقابتی است که در آن افزایش و نگهداری سهم بازار بستگی به رعایت الزامات تعریف شده از سوی مشتریان و بهبود مستمر کیفیت و کمیت در سازمان تولید کننده دارد.

مطالعات متون مدیریتی نشان می دهد که از دیرباز به نقش آموزش فردی ، آموزش گروهی و آموزش سازمانی تأکید مستمر شده و از آن بعنوان موثرترین و قابل اطمینان ترین راهکار بهبود مستمر سازمان یاد شده است.

امروز شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما افتخار دارد که اعلام نماید ، سازمانی یاد گیرنده و واجد خصوصیات و ویژگی های بی همتایی است که آن را از سایر سازمان های غیر یاد گیرنده متمایز ساخته است.

از گامهای اساسی شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما، می توان دستیابی به گواهینامه های
ISO 9001:2015 – ISO 10002:2014 – OHSAS 18001:2007  از شرکت ROYALCERT را اشاره نمود.

چرا شرکت تهویه و تبرید اطلس سرما را انتخاب کنید؟

احترام به حقوق مشتریان

شرکت پدیده اطلس سرما، احترام به مشتری را رسالت خود می داند و در این راه تمام تمرکز خود را به کار گرفته است تا اصل مشتری مداری را به صورت کاملا علمی و منطبق با استانداردهای روز جهانی پیاده سازی نماید و در عمل، اعتقاد خود به حقوق مشتریان گرامی را اثبات نماید.

مدیریت این شرکت صنعتی، اصل احترام به مشتری را در اولویت امور قرار داده است و برای رسیدن به این هدف، مشاوران خبره ای با این شرکت همکاری می نمایند تا به بهترین نحو این اصل اجرا شود و نظر مشتریان گرامی جلب گردد.

رضایتمندی مشتریان

رضایت مشتری پله های موفقیت ماست،

یکی از مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت در هر کسب و کار، رضایت مشتری است. رضایت مشتری نگرشی اساسی درباره‌ی مسائل مربوط به مشتریان و بهبود عملکرد کسب‌وکار (در رابطه با محصولات یا خدمات) به دست می‌دهد. به طور کلی آنچه مشتریان را فراری می‌دهد قیمت‌های بالای محصولات یا خدمات نیست، بلکه ضعیف بودن ارتباط با مشتری و عدم رضایت مشتریان است.

تنوع تولید

سکام تنوع تولید در دست ماست

یکی از نکته‌های ناگفته‌ای که درباره تولید محصولات صنعتی وجود دارد موضوع تنوع تولید است. تنوعی که هدف نهایی آن جلب نظر مصرف‌کننده باشد. به طور مداوم نیز بر این مسئله تاکید می‌شود که محصولاتی می‌توانند گوی رقابت را در بازار بربایند که در طراحی، تولید و عرضه، اصل خلاقیت در آنها لحاظ شود.

شفافیت

ما مشتری را سرمایه خود میدانیم

شفافیت موضوعی بنیادی و پایه ای است،  موضوعی برای پنهان کردن از مشریانمان نداریم،  شفافیت گامی مهم برای تحقق رونق تولید هست.

ما در گفتارمان صادق – در عهدمان متعهد – در عزم مان راسخ و در گام مان استوار هستیم.